Menu Zamknij

Język polski i oblicza epok 3.2

Oblicza epok to seria podręcznikowa, która została stworzona przez kilku autorów. Do tych autorów można zaliczyć osoby takie jak Chemperek Dariusz, Kalbarczyk Adam, Trześniowski Dariusz. Są to autorzy, którzy napisali całą serię książkową przeznaczoną dla szkół średnich. Uczniowie technikum oraz liceum mogą skorzystać dzięki tej serii i przygotować się dobrze do matury z języka polskiego zarówno na poziomie rozszerzonym, jak i poziomie podstawowym. Ostatnia część serii podręcznikowej to oblicza epok 3.2. Co można znaleźć w tej części?

Świetny podręcznik do nauki “Oblicza epok 3.2– co warto wiedzieć na temat podręcznika?

Oblicza epok 3.2 to już ostatnia, czwarta część z serii oblicza epok. Jest to część, w której uczeń zapozna się z okresem międzywojennym. Okres ten opowiada o ciężkim czasie dla Polski, ale też momencie, kiedy to wielu pisarzy zaczęło tworzyć z myślą o Polsce i dla Polski. Warto zapoznać się z tym czasem oraz przyswoić wiedzę, która sprawi, że tamte czasy staną się niezapomniane. Podręcznik jest idealny dla uczniów, którzy chcą się przygotować do matury rozszerzonej oraz podstawowej. Co jeszcze warto wiedzieć? Warto się o tym przekonać poniżej.

Oblicza epok 3.2- co jeszcze można spotkać w książce?

Oblicza epok 3.2 to książka, która jest nie tylko bogata w biało- czarny tekst, ale też liczne dodatki graficzne. Można tam znaleźć między innymi tabele, diagramy, wykresy i nie tylko. Takie informacje sprawią, że uczeń będzie mógł się uczyć z przyjemnością, mają podane wszystkie niezbędne informacje w prosty i przejrzysty sposób. Warto także wiedzieć, że oblicza epok to książka, która pochodzi od wydawnictwa mającego bogatą tradycję. WSiP to wydawnictwo, które istnieje od 1945 roku i zdążyło już wydać bardzo wiele książek dla dzieci i młodzieży. Podręczniki autorstwa wsip można znaleźć w różnych kategoriach nie tylko do polskiego. Warto mieć świadomość tego, że wydawnictwo cały czas się rozwija oraz dostosowuje do tego, co ma miejsce w związku z wprowadzaniem nowych wymogów dla podręczników.